Saturday, December 24, 2011

Merry Christmas

I can't begin to express how glad I am every time I check the number of visitors and realize, that people are actually visiting this blog. I'm amazed.

I'm sincerely humbled by the interest people have shown and the friends I've made through this blog. I really hope to make more. I also hope to find more time to daily update the blog and finally start investing more in realizing some dreams, that I have about my own future and the future of After the Denim. I get the feeling that the two are interlinked.

I hope you guys - and girls - will keep returning, keep commenting and of course also keep paying all the good blogs on the blog roll a visit. They are all doing such a great job and they all deserve to be read.

Feliz navidad, merry Christmas, glædelig jul, boze narodzenie, Fröhliche Weihnachten and god jul.

I hope 20-12 will be our year!

Kind regards Simon Tuntelder

3 comments:

  1. Merry Christmas to you too Simon!

    ReplyDelete
  2. Hej Simon, stadig super fed blog du har gang i og jeg ser frem til mange nye spændende ting fra din side i det nye år. Jeg kunne godt bruge lidt hjælp til mit næste denim indkøb. Mine to tidligere par raw denim har været henholdsvis et par APC New Cure og et par Edwin ED71 Slim. Jeg har imidlertid ændret smag lidt og er nu mere rettet mod et par med en mindre slim pasform. Jeg overvejer i øjeblikket et par Albam Regular Leg da prisen er meget fordelagtig og de har en lang inseam (jeg er næsten to meter høj). £85 virker meget billigt for et par kvalitetsjeans og da jeg ikke lige har en tur til London i planerne foreløbig, så er jeg lidt afventede med at købe dem. Har du et forslag til noget i samme stil, som ikke sprænger mit studenterbudget fuldstændig, men som kvalitetsmæssigt lægger sig i den gode ende?

    /Lars

    ReplyDelete
  3. Hej Lars, tak fordi du skriver og det glæder mig, at du kan lide bloggen. Jeg håber, at du deler den med dine venner :-)

    Kvalitetsjeans koster og det er lige så sikkert som amen i kirken. Men der er selvfølgelig gode - og billige alternativer.

    Jeg kan kun sige, at jeg næsten udelukkende selv går med jeans fra Levis Vintage linjen. Men det er mest fordi jeg er en sucker for historie og for den ikonografi, som jeg opfanger ved Levis' arcuate. De kan købes på udsalg i disse tider. Hvis du vil have en smallere pasform, så gå efter 505 eller 501z.
    Hvis jeg ikke købte Levi's - som ikke engang er jeans af særlig høj kvalitet, men de er hæderlige - ville jeg helt sikkert købe disse jeans.
    http://www.hickorees.com/brand/the-quality-mending-co/product/the-highrider-zipper-fly-raw-selvedge-jeans-hickorees-exclusive

    For mig ser den pasform fantastisk ud og jeg synes ligeledes, at detaljerne er rigtig flotte. Rigtige kobbernitter, offset belt loop, den måde chainstitchen er syet, lommeforet og selvfølgelig Talon lynlåsen.

    Jeg har selv haft Albam jeans og de slides helt OK. MEN. Der er et Men. Jeg synes ikke, at deres hardware er noget at råbe hurra for og derudover mangler de noget "je ne sais quoi".. Måske er det manglen på de rigtig gode detaljer.

    Jeg skeler desværre ellers ikke så meget til prisen på mine jeans, da de er en essentiel del af garderoben for mig og derfor sparer jeg helst ikke på jeans (eller noget andet...) Hvis du får lyst til at investere, ville jeg nok købe et par Roy jeans eller et par Ooe Yofukuten, idet de begge næsten sys af en person. Det ser man ikke ofte i vores maskiniserede verden.

    Summasummarum, Albam er helt fine startjeans, men hvis du mener noget med det, så gå et par skridt op af stigen. Og jeg vil gerne forsøge at hjælpe dig yderligere, men jeg er nok lidt fastlåst, hvad jeans angår og de jeans, jeg endelig kigger på, koster desværre nok lidt mere end £85. Men kom gerne med alternativer - her eller på mailen og så vil jeg meget gerne forsøge at give mit besyv.

    Godt nytår!

    //Simon

    ReplyDelete